Logg Inn
-Alle bestillinger blir behandlet så fort som mulig, stort sett sender vi ut varene samme dagen eller dagen etter bestilling er mottatt.
Rask levering er viktig for våre kunder, dermed er det også viktig for Marinor :)
Østlandet får stort sett ordren sin levert innen 2 dager, mens Nord-Norge må beregne 3-6 dager fremkomsttid.
Vi tar en vurdering hvor vi sammenligner både pris og fremføringstid hos de forskjellige transportørene; PostNord, Bring og Schenker før vi sender din ordre,
slik at du får det både så billig og raskt som mulig.
-Marinor har ingen fastsatte prisestimat, men beregner pris ut fra pakkens mål, vekt og volum.
Men vit at vi prøver å gjøre det så billig for deg som mulig ved å sammenligne priser hos tre forskjellige transportører.
-I høysesonger som foreksempel på sommerstid kan fremføringstiden være litt lengre enn resten av året som igjen fører til forsinkelser.
Dette prøver vi å unngå ved å velge den beste transportøren til hver enkelt forsendelse og distrikt.
Hvis du ikke har mottatt mail fra oss med sporingsnummer kan du sende mail på marinor@marinor.no eller ringe oss på: 56 15 75 00 så skal vi hjelpe deg å spore pakken din.
* I fellesferien opplyser noen av våre transportører om 1 dag forlenget fremkomsttid. Dette vil du få mail om fra Marinor.
- Hvis du ønsker å returnere varer pga feilsending eller feilbestilling kan du enten ta kontakt med din selger direkte og avtale retur med han,
eller du kan ta kontakt med kontoret på mail: marinor@marinor.no eller på telefon: 56 15 75 00.
Ved feilbestilling krediteres maks 90% av fakturert sum i tillegg til at kjøper må betale fraktkostnader selv.
- Dessverre hender det at en vare blir skadet under transport, eller rett og slett ikke virker. Vi prøver å pakke varene forsvarlig samt teste produkter, men uhell skjer.
Hvis du ønsker å reklamere på et produkt ber vi om at du sender oss bilde av varen det gjelder, samt beskrivelse av feilen på mail: marinor@marinor.no
På denne måten får vi dokumentasjonen vi trenger for både vår og vår leverandørs del, i tillegg til at det er lettere for oss å
forstå hva som har skjedd slik at vi evt kan bedre rutinene våre.
Når vi har mottatt din reklamasjon pr. mail tar vi en vurdering og avtaler direkte med kunden om det ønskes kreditnota for varen eller en ny vare.
Jeg fikk ikke alle varene jeg hadde bestilt?
- Det hender selvsagt at vi går tom for en vare, eller at varen er forsinket fra leverandør og da blir det tatt en beslutning om vi skal sende resten av ordren
til kunden eller holde den igjen og vente til varen er på lager.
Hvis varen(e) som ikke er levert har en verdi på under 1000,- kr vil ordrelinjen bli slettet og det vil ikke bli opprettet restordre.
Vi prøver å holde kunden oppdatert underveis evt avtale å sende en erstatning.